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Hondamendia Aizeztiagan:
Herritar guztien lotarako panpinak desargertu dira!
Joxe Migel, basoko oreina,
Kunpftar gaiztoen arrastoaren atzetik abiatu da
panpinak berreskuratzeko asmoz.
Lagundu, bide ona aurkitzen!
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Erne, mesedez!
Mamu trena ateratzear dago!
Nork nahi du buelta bat?
Manuk abisua eman du...
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Atención, atención...!
¡El tren fantasma va a partir!
¿Quién se anima a dar una vuelta?
Marasma da la salida.
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Catástrofe en Valventoso:
¡los peluches de todos los habitantes han desaparecido!
Juan Manuel, el caribú de los bosques, sigue la pista
de los malvados Koumpfs para intentar retenerlos.
¡Ayúdale a elegir el buen camino!
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Catàstrofe a Plafbonvent:
els peluixos de tots el habitants han desaparegut!
En JauMet, el ren dels boscos
segueix la pista dels malvats Kumfs
per intentar trobar-los.
Ajuda’l a escollir el camí correcte!
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Atenció, atenció...
El tren fantasma és a punt de sortir!
Qui vol fer una passejada?
El Trenkasma fa el senyal de sortida...
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Han pasado ya cuarenta años desde que Anjel Lertxundi publicara su primer libro. En el presente ensayo fragmentario, su mirada y su memoria se pasean por esa larga trayectoria literaria, y el viaje, como quería Kavafis, resulta fructífero. En breves textos concebidos como las teselas de un mosaico, el autor da forma a un balance general de su oficio de vivir, íntimamente vinculado al de escribir. Reflexiones, glosas y recuerdos infantiles y de la edad adulta conviven en estas páginas, y en apacible armonía, con citas extraídas de la más íntima biblioteca del autor. |
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Zelestina da, On Kixoteren ondoren, zabalkunde eta osperik handiena lortu duen idazlan espainiarra, eta antzerki modernoaren hastapenetako obra dramatiko garrantzitsu eta sakonena. Obra paregabe eta errepika ezina da, ez dago sail edo genero jakin batean katalogatzerik; ez da ez antzerkia eta ez eleberria, ez dagokio ez Erdi Aroari eta ez Errenazimenduari, ez da ez estoikoa eta ez moralizatzailea. |
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