Hemen zaude: Hasiera Bloga

Zure bisitak ezabatu estatistiketatik

Gure webguneko estatistikak aztertzerako orduan sarritan ahazten dugu guk geuk ere bertan nabigatzen dugula eta datu horiek ere kontutan hartzen direla. Google Analytics bezalako herraminta bat erabiltzean gure webgunean erabiltzaileek egiten dutena aztertu nahi dugu, horregatik komeni da gure erabilpena hortik ateratzea, analisia zuzenagoa izan dadin.

Jarraitu ehundaka blog RSS bitartez

Aipatu izan dugu lehenago ere interneten elkarrizketa ematen ari dela eta komenigarria dela esaten denaren berri izatea (eta ez soilik gure izena aipatzen badute). Sarri aipatzen dugu blogak irakurri beharra dagoela eta erantzun gisa jasotzen dugu "aizu, hemen lana egiten dugu eta ez daukagu horretarako denborarik". Gure erantzuna argia da: zure lana egiteko modua aldatzen ari da.

Proiektu berriak argitaratuta

Mikel Lizarralde 2009/02/19
Hona hemen urtarrilean eta otsailean zehar argitaratu ditugun proiektuen zerrenda.

Eposta bidezko kanpainak nola egin

Ez gara spamaz ari. Zure produktu eta zerbitzuetan interesatuta dagoen jendeari eposta bidez komunikatzeaz baizik. Badaude lan hori ongi egiteko moduak.

Zer diote Interneten zuri buruz?

Zer gertatzen da irakurtzen ez duzun egunkari edo aldizkari batean aipatzen bazaituzte? Ba, inork ez badizu abisatzen, ez zarela konturatuko eta ez duzula jakingo zer dioten zuri buruz. Interneten arazo hau ondo konponduta dago.

Marketina egiten blogetan

Blogak eta sare sozialak hedatzen ari dira eta ondorioz eragin handiagoa daukate merkatuan. Zenbait enpresa horretaz jabetu dira eta blogarien arreta bereganatu nahian dabiltza.

Amorebietako udala, IMH eta CodeSyntax arrakasta ereduak

Mikel Lizarralde 2009/02/09
CENATIC elkarteak (Observatorio Nacional de Sofware de Fuentes Abiertas) Amorebieta-Etxanoko udala, Elgoibarko Makina Erremintaren Institutua eta CodeSyntax aipatu ditu software librearen erabileran arrakasta adibide moduan.

Azkarra da zure webgunea?

Zure webgunearen abiadura hobetzeko tresnak.

Facebook marketinerako nola erabili

Sare sozial bat da Facebook, moda-modan dagoena. Bere abantailarik handiena, lortzen den "biralitatea", igorri nahi dugun mezua erraz eta merke zabaltzeko aukera. Nola erabil dezakete enpresa edota ekimen sozialek beraien alde?
Jaso epostaz artikuluak

Idatzi zure eposta helbidea: